Kurz je určený pre všetkých, ktorí vo svojej práci často využívajú telefonovanie. Sú to predovšetkým pracovníci call centier a help deskov, ktorí pomocou telefonických hovorov riešia rôzne problémy, ale vhodný je pre každého, kto v práci využíva telefón a potrebuje komunikovať anglicky. Znalosť všeobecnej angličtiny by mala byť minimálne na úrovni stredne pokročilý (Intermediate), B2 podľa európskeho referenčného rámca pre jazyky.
Rozšírenie slovnej zásoby o oblasť telefonovania podľa nižšie uvedeného obsahu a nácvik reálnych dialógov, nácvik posluchu s cieľom zlepšenia porozumenia počutého slova pri telefonickom rozhovore.
1. Základy telefonovania | 1. Telephoning basics |
2. Výmena a potvrdenie informácií | 2. Exchanging and checking information |
3. Zanechanie a prevzatie odkazu | 3. Leaving and taking messages |
4. Dohodnutie a potvrdenie stretnutí, akcií | 4. Making and confirming arrangements |
5. Podávanie sťažností a zaoberanie sa nimi | 5. Making and dealing with complaints |
6. Podávanie návrhov a reagovanie na návrhy | 6. Making and reacting to proposals |